lumină de criză violet

Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 26 mai 2010

calul troian (se) băse încredere-n troienii lui

Hă, hă, hă, Eleno, Videne, Blaga, Bercene, vă ţine tata încă 2 ani la putere cu ce tăiem din salarii şi pensii la mămăligari, la pulimea bleagă!!!
Pe ei îi agităm cu campania-sperietoare că altfel or să se grecizeze, că fac ceafă groasă de la foame şi nas subţire de la aroma de criză cronică fiindcă ajungem la deficit de 9,3 - 10 % din PIB, că am intrat în criza datoriilor statale europene suverane.
Apropo mai avem gaură secretă de 2,1 miliarde lei peste datoriile externe antamate, aşa că trebuie să-i îmbârligăm cu deficitul de 6,1 % din PIB generat prin amputările din mălaiul la terciul lor.
Boc, Boc, einsicht, du bist ei schvein, halt şi faci haltă de debarcare la Victoria dacă nu ţine figura curbelor de sacrificiu legalizate şi o creştere a PIB-ului cu 21 % din cârpirea bugetului de stat prin scăderea cheltuielilor cu salariile şi pensiile sociale! Pe limba ta, eşti ţapul ispăşitor, vina cade pe tine, pe câţiva miniştri pedelişti şi udemerişti, iar eu mă scot cu restul partidului din căcatul crizei, hă, hă, hă...
De unde ştiu ce ştiu şi nu ştiţi voi? Păi nu-s la mine serviciile de informaţii, credeaţi că le cotrolează Parlamentul sau Guvernul, cre(ş)tinilor şi de(r)mocraţilor!
Adevărul e că, din cheltuielile Bugetului de Stat, 60 % sunt salariile bugetarilor şi ajutoarele sociale ale asistaţilor - tâmpiţii care ne-au votat pe baza dependenţei simbiotice parazitare crezând că-s liberi. OK, no problem, omerta, mucles, nu spun cât la sută sunt din ăia 60 % sunt salariile celor 7 servicii de informaţii şi celor din staful meu, nici ale miniştrilor şi stufoaselor lor secretariate, etc, etc., bre, vă protejez să fie clar, fiindcă mă protejez pe mine şi micul meu clan mafiot.
Îi aburesc că 20 % din economia nefiscalizată este economia naturală de supravieţiure a ţăranilor, fiindcă aştia nu ştiu că 34 % din economia noastră este adevărată economie neagră shadow, a firmelor fantomă care nu plătesc taxe şi impozite, că analiştii şi Felix motanul au minţit cu tupeu care este monopolul meu şi al partidului meu.
Păi, dacă scădem din 34 % economie neagră 20 % - economia naturală din neimpozitarea pe găini, capre, oi, porci şi pe măgari, râmâne o economie fantomatică liliputană de 14%, pe care ministrii internelor şi finanţelor o pot eradica, pe onoarea mea că le dau ordin şi decoraţii pe procentele astea 14!
Hai, la furat mai creator, fiţi dracului inventivi, nu ştiţi că pensiile sunt proprietatea privată a contribuabililor la fondul de pensii şi până ne dau în judecată nu durează mult!
De 20 de ani reformăm statul şi eu am promis că-l modernizez după ce l-am calat exclusiv pe consum şi am stopat investiţiile... Dacă le trece prin cap să-şi calculeze salariile pe munca lor creatoare de valoare şi pe deficitul de forţă de muncă de pe piaţa noastră şi nu pe nevoile de supravieţuire, trebuie să găsiţi argumente pe felie cu serviciile să-i băgăm în ceaţă psihologică mai deasă. Executarea!

Niciun comentariu: